$

Dolar

46,6304

Euro

53,0960

£

Sterlin

61,6152

Frank

57,6629

Gram Altın

6.030,3500

Bitcoin

2.809.535

$

Dolar

46,6304

Euro

53,0960

£

Sterlin

61,6152

Frank

57,6629

Gram Altın

6.030,3500

Bitcoin

2.809.535

Türkiye

Kene bir can daha aldı

Bingöl'den kene ısırması nedeniyle Diyarbakır Dicle Üniveritesi Hastanesi'ne kaldırılan Vahap Bayut'un yaşamını yitirdiği bildirildi.

11.06.2008 - 13:46
Timeturk Editör
Kene bir can daha aldı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Keneden bulaşan Kırım Kongo Kanamalı Ateşi hastalığı, Bingöl'de 1 kişinin ölümüne yol açtı. Ölen kişinin ailesi de kontrol altında.

Bingöl'ün Çukurca köyü muhtarı Abdulvahab Bayutmuş, kene ısırması sonucu rahatsızlanınca Bingöl Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Durumu ağırlaşınca da Diyarbakır'daki Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevkedildi. Ancak kurtarılamadı.

Abdulvahab Bayutmuş'un Kırım Kongo Kanamalı Ateşi hastalığı sebebiyle öldüğü belirlenince, 2 çocuğu ve eşi de kontrol altına alındı. Aileden alınan kan örnekleri Ankara'da inceleniyor.

Mayıs ayından bu yana aynı hastalık nedeniyle; Çorum'da 5, Karabük'te 5, Samsun'da 3, Sivas'ta 2, Tokat'ta 2, Yozgat, Konya, Rize ve Bingöl'de ise birer kişi olmak üzere toplam 21 kişi hayatını kaybetti.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın