$

Dolar

46,5165

Euro

53,0444

£

Sterlin

61,5945

Frank

57,4420

Gram Altın

6.025,3000

Bitcoin

2.755.247

$

Dolar

46,5165

Euro

53,0444

£

Sterlin

61,5945

Frank

57,4420

Gram Altın

6.025,3000

Bitcoin

2.755.247

Türkiye

Başbakan Erdoğan: Sıra Nihat'ta

Başbakan Erdoğan, kendisinden altı zayıfla sınıf geçişi için af isteyen öğrenciye, 'Ben altı zayıfla hiç sınıf geçmedim' cevabı verdi. Erdoğan, 'Emre'yi de aldınız' diyen öğretmene ise 'Sıra Nihat'ta' cevabını verdi.

06.06.2008 - 16:28
Timeturk Editör
Başbakan Erdoğan: Sıra Nihat'ta
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul dönüşünde yol üzerinde bulunan Aydınlıkevler Ticaret ve İletişim Lisesi'ni ziyaret etti. Erdoğan, konvoy halinde AK Parti genel merkezine gidereken bir anda okul önünde aracı durdurarak okul binasına girdi. Erdoğan, okul binasını gezdi ve okul yöneticilerinden bilgi aldı.

Erdoğan, ilk olarak okulun spor salonunu gezdi. Erdoğan, okulda böyle bir salon bulunmasından duyduğu memnuniyeti dile getirerek, salonun havalandırma sorunu olduğunu ve bunun çözülmesi gerektiğini söyledi. Salonda bulunan beden eğitimi öğretmenleri ile bir süre sohbet eden Erdoğan, öğretmenlerin hangi spor salonu konusunda uzman olduklarını sordu. Erdoğan, kendisinin spor konusundaki uzmanlık alanının futbol olduğunu söyledi. Bir öğretmenin, 'Emre'yi de aldınız' sözlerine Erdoğan, 'Sıra Nihat'ta' şeklinde cevap verdi.

Erdoğan, İletişim Meslek Lisesi'nin stüdyosunu da ziyaret etti. Erdoğan, burada görevli personelle sohbet etti. Okulun uygulamalı ders verilen stüdyo kısmını beğenen Erdoğan, Başdanışmanı Akif Beki'ye 'Ulusa Sesleniş' konuşmasını burada hazırlayıp hazırlayamayacaklarını sordu. Beki de 'Teknik olarak mümkün olduğunu' söyledi. Bunun üzerine Erdoğan, 'Burayı yakından takip edelim' dedi.

Okul çıkışında öğrencilerle bir süre sohbet eden Erdoğan'dan altı zayıfı olan bir öğrenci af isteğinde bulundu. Bunun üzerine Erdoğan, 'Ben altı zayıfla hiç sınıf geçmedim' şeklinde cevap verdi.

Bu arada, okul yöneticileri, Başbakan Erdoğan'dan bir talepleri olmadığını söyledi.

CİHAN

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın