Denizli Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamada, Ü.G'nin, (44) birlikte yaşadığı M.E.S'yi (30) öldürmesi için H.Y. (30) ile anlaştığı belirtildi.
Açıklamaya göre Ü.G'den aldığı parayla kendine otomobil alan H.Y, buluştuğu M.E.S'nin üzerini kırmızı boya ile boyadıktan sonra çekilen fotoğrafları Ü.G'ye verdi. Kısa bir süre sonra M.E.S'yi kent merkezinde gören Ü.G, Emniyet Müdürlüğüne giderek dolandırıldığı iddiasıyla H.Y'den şikayetçi oldu.
Gözaltına alınan Ü.G, M.E.S. ve H.Y, çıkarıldıkları mahkemece tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.