Çevre ve Orman Bakanı Veysel Eroğlu, Dışişleri Bakanlığı'na, ''Kyoto Protokolü'ne taraf olmanın kabul ve onaylanmasının uygun olduğuna'' ilişkin yazı gönderdiğini bildirdi.
Ayrıntılar gelecek...
Binlerce haber arasından aradığınızı bulun
Çevre ve Orman Bakanı Veysel Eroğlu, Dışişleri Bakanlığı'na, 'Kyoto Protokolü'ne taraf olmanın kabul ve onaylanmasının uygun olduğuna' ilişkin yazı gönderdiğini bildirdi.
Çevre ve Orman Bakanı Veysel Eroğlu, Dışişleri Bakanlığı'na, ''Kyoto Protokolü'ne taraf olmanın kabul ve onaylanmasının uygun olduğuna'' ilişkin yazı gönderdiğini bildirdi.
Ayrıntılar gelecek...
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?