$

Dolar

46,4994

Euro

52,8470

£

Sterlin

61,3818

Frank

57,3256

Gram Altın

6.105,6800

Bitcoin

2.909.187

$

Dolar

46,4994

Euro

52,8470

£

Sterlin

61,3818

Frank

57,3256

Gram Altın

6.105,6800

Bitcoin

2.909.187

Türkiye

Konya'da 5 bin kişi hastaneye başvurdu

Aksaray ve Şereflikoçhisar'da yaşanan salgın vakalarının ardından Konya'da da ishal, bulantı ve yüksek ateş şikayetleri ile yaklaşık 5 bin kişi hastaneye başvurdu.

23.05.2008 - 13:13
Timeturk Editör
Konya'da 5 bin kişi hastaneye başvurdu
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Konya'daki hastanelerde de ishal, ateş ve bulantı şikayetleri ile hastanelere giren hasta sayısında artış olması paniğe neden oldu.

Sağlık Bakanlığı ishal, bulantı ve ateş nedeniyle hastanelere gelen hasta sayısının 4 bin 800'e ulaştığını ifade etti.

Sağlık Müdür Vekili Akyürek, 'Hasta sayımız hergün azalıyor. Sağlık Bakanlığı, bizden daha önce 12 Mayıs'tan itibaren rakam istemişti. Daha sonra da 5 Mayıs'tan itibaren istedi. O yüzden bakanlığın açıkladığı rakamı bilmiyorum' dedi.

Akyürek ayrıca, 'Rakamları açıkladığımızda spekülasyonlar oluşuyor. Her 12 saatte bir hasta sayısını kontrol ediyoruz. Ama şu an hasta sayısını vermek istemiyorum' diye konuştu.

Sağlık Müdür Vekili Dr. Bahattin Akyürek, Konya'da baş gösteren hastalığın mevsimsel olduğunu ve yapılan incelemelerde suyun temiz olduğunu açıkladı.

AA

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın