$

Dolar

46,4900

Euro

53,0526

£

Sterlin

61,4939

Frank

57,4408

Gram Altın

6.142,4100

Bitcoin

2.902.215

$

Dolar

46,4900

Euro

53,0526

£

Sterlin

61,4939

Frank

57,4408

Gram Altın

6.142,4100

Bitcoin

2.902.215

Türkiye

19 Mayıs Aşkabat'ta da kutlandı

19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı, Türkmenistan'ın başkenti Aşkabat'ta da kutlandı.

19.05.2008 - 11:23
Timeturk Editör
19 Mayıs Aşkabat'ta da kutlandı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Aşkabat'taki Türk İlköğretim Okulu bahçesinde düzenlen törene; Türkiye'nin Aşkabat Büyükelçisi Hüseyin Avni Bıçaklı, diğer elçilik mensupları, Türk işadamları ve çok sayıda öğretmen ve öğrenci katıldı. Tören, Atatürk'ün büstüne çelenk konulmasından sonra bir dakikalık saygı duruşu ve iki ülke milli marşlarının okunmasıyla başladı.

Törende bir konuşma yapan Büyükelçi Bıçaklı, 19 Mayıs'ı Türkmenistan'da kutlamanın mutluluğunu yaşadığını kaydetti. Büyükelçi Bıçaklı'nın konuşmasından sonra okulun hazırladığı kültürel etkinlikler ilgiyle izlendi. Bu yıl 6.incisi düzenlenecek olan Türkçe Olimpiyatları'nda Türkmenistan'ı temsil edecek olan Aşkabat Türk Okulu öğrencisi Erdem Erdemli'nin 'Urfalıyım' türküsü de izleyicilere keyifli anlar yaşattı.

Başkent Aşkabat'taki jimnastik okul öğrencilerinin gösterileri törene renk kattı. Daha sonra Türk Okulu öğrencileri arasında yapılan güreş yarışmasında finale kalan öğrenciler mindere çıktılar. Çeşitli kilolarda yarışan öğrenciler birincilik için ter döktü.

CİHAN

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın