$

Dolar

46,4814

Euro

52,9283

£

Sterlin

61,3432

Frank

57,3695

Gram Altın

6.169,8100

Bitcoin

2.907.743

$

Dolar

46,4814

Euro

52,9283

£

Sterlin

61,3432

Frank

57,3695

Gram Altın

6.169,8100

Bitcoin

2.907.743

Türkiye

İçişleri bin 300 personel alacak

İçişleri Bakanlığı merkez ve taşra teşkilatlarında değerlendirilmek üzere çeşitli kadrolarda bin 300 kişi alacak.

17.05.2008 - 11:29
Timeturk Editör
İçişleri bin 300 personel alacak
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

İçişleri Bakanlığı'nın resmi internet sitesinde duyurulan alıma ilişkin şu bilgilere yer verildi:

'Bakanlığımız merkez ve taşra teşkilatında boş bulunan kadroların unvanı, derecesi, nitelikleri ve adetleri önceki yıllarda olduğu gibi ÖSYM tarafından yayımlanacak TERCİH KILAVUZU'nda yer alacaktır. ÖSYM tarafından yayımlanacak TERCİH KILAVUZU'nda yer alan ve nitelikleri açıklanan kadrolardan durumlarına uygun olanları adaylar, KPSS puanlarına göre tercih ederek dolduracakları formları ÖSYM tarafından açıklanacak merkezlere teslim edeceklerdir.'

Adayların almış oldukları KPSS puanı ve yapacakları tercihlere göre kadrolara yerleştirileceğinin de vurgulandığı açıklamada bunun da ÖSYM tarafından yapılacağı ifade edildi. Ayrıca bakanlık atama işlemlerininde ÖSYM tarafından yapılan yerleştirmeleri gösteren listelerin ulaşmasıyla beraber başlatılacağını da kaydettiler.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın