$

Dolar

46,4843

Euro

52,9725

£

Sterlin

61,4414

Frank

57,4448

Gram Altın

6.147,7800

Bitcoin

2.897.966

$

Dolar

46,4843

Euro

52,9725

£

Sterlin

61,4414

Frank

57,4448

Gram Altın

6.147,7800

Bitcoin

2.897.966

Türkiye

Nevşehir'de 31 öğrenci zehirlendi

Nevşehir'de bir ilköğretim okulunda öğrenim gören 31 öğrenci, gıda zahirlenmesi şüphesiyle sağlık ocağına kaldırıldı.

15.05.2008 - 16:29
Timeturk Editör
Nevşehir'de 31 öğrenci zehirlendi
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

İddiaya göre, Derinkuyu ilçesine bağlı Doğala Köyü İlköğretim Okulunda, okul hizmetlisi, bir grup öğrenciye bakkaldan aldığı bisküvilerden dağıttı. Okuldaki bazı öğrenciler de köy bakkalından aldıkları çikolatalardan yedi.

Çikolata ve bisküvi yiyen 31 öğrencide bir süre sonra bulantı, karın ağrısı ve kusma gözlenmesi üzerine söz konusu öğrenciler, Derinkuyu İlçe Sağlık Ocağına kaldırıldı.

Burada yapılan ilk tetkiklerden sonra, durumunun ciddi olduğu belirlenen 4 çocuk, Nevşehir Kadın Doğum ve Kadın Hastalıkları Hastanesine sevk edildi. Diğer öğrenciler ise sağlık ocağında yapılan ilk müdahalenin ardından taburcu edildi.

Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesinde tedavi altına alınan ve yaşları 8-12 arasında değişen K.D, M.Ç, H.E. ve S.D. isimli öğrenciler, teneffüste hizmetlinin kendilerine dağıttığı bisküviyi yedikten sonra fenalaşmaya başladıklarını söylediler.

Serumla tedavilerine başlanılan çocukların durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Hastane yetkilileri, öğrencilerin yedikleri bisküvi ve çikolatadan zehirlendiklerini tahmin ettiklerini, ancak yapılacak tetkiklerin ardından zehirlenmenin kesin sebebinin belirleneceğini kaydettiler.

Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın