$

Dolar

46,4856

Euro

53,0537

£

Sterlin

61,4827

Frank

57,4039

Gram Altın

6.170,1800

Bitcoin

2.894.058

$

Dolar

46,4856

Euro

53,0537

£

Sterlin

61,4827

Frank

57,4039

Gram Altın

6.170,1800

Bitcoin

2.894.058

Türkiye

Okulda kimyasal madde kokusu

Beşiktaş'taki Özel Robert Amerikan Lisesinin laboratuvarında yoğun bir koku hissedilmesi üzerine, Nükleer Araştırma Merkezinden gelen ekip tarafından okulda inceleme yapıldı.

14.05.2008 - 20:11
Timeturk Editör
Okulda kimyasal madde kokusu
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Okul yetkilileri, kimya laboratuvarındaki malzeme dolabından koku yayıldığını hissederek yardım isteyince, okula itfaiye ve ambulans sevk edildi.

Gazetecilerin olayla ilgili sorularını yanıtlayan Okul Müdürü Güler Kamer Erdur, kimya laboratuvarında, öğrencilerin deneylerde kullandıkları kimyasal maddelerin bulunduğu dolaptan yoğun bir koku yayıldığını ve dolabı kendileri açamadıkları için itfaiyeden yardım istediklerini söyledi.

Kokunun, kimyasal bir reaksiyon sonucu ortaya çıkmış olabileceğini belirten Erdur, ''Küçükçekmece'deki Nükleer Araştırma Merkezi ile Büyükşehir Belediyesi Afet Koordinasyon Merkezinden bir ekip gelip, dolabı açarak gerekli müdahaleyi yaptı. Şu anda herhangi bir sorun yok. Her şey kontrol altında'' diye konuştu.

Öğrenci ve öğretmenlerin okulda olmadığını, bu nedenle de olaydan kimsenin etkilenmediğini kaydeden Erdur, kokunun nedeninin araştırıldığını bildirdi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın