Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Kuveyt'in eski Emiri ve Başbakanı Şeyh Saad El-Abdullah El-Salem El-Sabah'ın vefatı nedeniyle Kuveyt Emiri Seyh Sabah El-Ahmet El-Sabah ve Kuveyt Veliaht Prensi'ne birer taziye mesajı göndererek, başsağlığı diledi.
Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre, Cumhurbaşkanı Gül, taziye mesajlarında, Kuveyt'e ve Kuveyt halkına uzun yıllar boyunca büyük bir fedakarlıkla hizmet eden dost Kuveyt'in eski Emiri ve Başbakanı Şeyh Saad El-Abdullah El-Salem El-Sabah'ın vefatından duyduğu derin üzüntüyü dile getirdi.