Akşam Gazetesi'nin haberine göre: 'Kuşadası Limanı?nı ziyaret eden Deniz Kuvvetleri?ne ait askeri fırkateyne Fenerbahçe bayrağı çekildi. Fenerbahçe?nin bayrağı dün öğle saatlerinden itibaren Yavuz fırkateyninde dalganmaya başladı. Fenerbahçeli gemi komutanı tarafından göndere çekilen sarı-lacivert bayrağı Kuşadalılar ilgiyle karşıladı. '
Bu da Fenerbahçe ihtilali!
Deniz Kuvvetleri?ne ait askeri fırkateyne Fenerbahçe bayrağı çekildi.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?