$

Dolar

46,4864

Euro

53,1314

£

Sterlin

61,5467

Frank

57,4688

Gram Altın

6.153,0700

Bitcoin

2.926.449

$

Dolar

46,4864

Euro

53,1314

£

Sterlin

61,5467

Frank

57,4688

Gram Altın

6.153,0700

Bitcoin

2.926.449

Türkiye

Aksaray'da 17 öğrenci zehirlendi

Aksaray'da bir ilköğretim okulunda 17 çocuk, yedikleri çikolata ve meyve suyundan zehirlendikleri şüphesiyle hastanede tedavi altına alındı.

13.05.2008 - 15:23
Timeturk Editör
Aksaray'da 17 öğrenci zehirlendi
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Edinilen bilgiye göre, bir ilköğretim okulunun 4'ünü sınıfında okuyan 40 öğrenci, bir öğrenci velisinin sınıfa gelerek dağıttığı meyve suyu ve çikolatayı yedi.

Bir süre sonra midelerinin bulandığını söyleyen 17 öğrenci, okula çağrılan ambulanslarla Aksaray Şammas Vehbi Ekecik Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi acil servisine kaldırıldı.

Öğrenciler, besin zehirlenmesi şüphesiyle gözetim altına alınırken, bazılarına serum takıldı. Acil servis yetkilileri, çocukların sağlık durumlarının iyi olduğunu, hiç birinin hayati tehlikesinin bulunmadığını belirtti.

Polisin, çocuklara çikolata ve meyve suyu ikram eden öğrenci velisi ile bu ürünleri satın aldığı alışveriş merkezinin sorumlularının ifadesine başvurduğu öğrenildi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın