$

Dolar

46,4875

Euro

53,1613

£

Sterlin

61,6207

Frank

57,5103

Gram Altın

6.217,2000

Bitcoin

2.978.263

$

Dolar

46,4875

Euro

53,1613

£

Sterlin

61,6207

Frank

57,5103

Gram Altın

6.217,2000

Bitcoin

2.978.263

Türkiye

Erdoğan'la telefonla ne konuştu?

Taburcu olunca kendisiyle ilgilenen Başbakan Erdoğan'ı telefonla aradı. Bakın telefonda neler konuşuldu?

11.05.2008 - 13:38
Timeturk Editör
Erdoğan'la telefonla ne konuştu?
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Adana'da, dayısının çalıştığı tüp bayiinde, tüp patlaması sonucu çıkan yangında yaralanıp, götürüldüğü özel bir tıp merkezinde 230 YTL tedavi masrafını ödeyemeyince 1 saat sevk edilmediği iddia edilen 8 yaşındaki İbrahim Yıldırım, 25 gün tedavi gördüğü hastaneden taburcu olur olmaz, kendisiyle yakından ilgilenen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ı telefonla aradı. Olaydan sonra 3 kez kendisini arayan ve tedavisini takip eden Erdoğan'la görüşen Necati Bey İlköğretim Okulu 2'nci sınıf öğrencisi İbrahim Yıldırım'ın, ilk cümlesi 'Ne yapıyorsun' oldu.

Başbakan'ın, sağlığı ve okuluyla ilgili sorduğu soruları yanıtlayan Yıldırım, bir süre telefon görüşüp, sohbet etti. Küçük İbrahim, birkaç dakika süren telefon konuşmasından sonra, '3 kez bizi aramıştı ama ben hiç görüşmemiştim. Annemle konuşmuştu. Taburcu olduktan sonra, mutlaka arayıp, bilgi vermemizi istemiş. Verdikleri özel numarayla babam aradı ve ben de konuştum. Başbakan ile konuşmak beni çok mutlu etti. Sağlığıma kavuştuktan sonra Başbakan'ın yanına gidip, elini öpeceğim' dedi. Baba Mehmet Yıldırım da, kendilerini tedavi boyunca yalnız bırakmayan Erdoğan'a teşekkür ederek, 'Olaydan sonra bizimle hep ilgilendi. Arayıp, durumunu sordu. Biz de bilgi vermek için arayıp, konuştuk' diye konuştu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın