$

Dolar

46,4818

Euro

53,1824

£

Sterlin

61,6666

Frank

57,4843

Gram Altın

6.264,0800

Bitcoin

2.974.709

$

Dolar

46,4818

Euro

53,1824

£

Sterlin

61,6666

Frank

57,4843

Gram Altın

6.264,0800

Bitcoin

2.974.709

Türkiye

Deprem filminde oynayacaklar

Merkez üssü Kocaeli'nin Gölcük ilçesi olan, binlerce insanın öldüğü, binlercesinin de yaralandığı 1999 yılındaki Marmara Depremi'nin filminin çekileceği bildirildi.

09.05.2008 - 20:40
Timeturk Editör
Deprem filminde oynayacaklar
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, ''yüzyılın felaketi'' olarak tarihe geçen depremin unutulmaması için, depremin ardından hayatta kalan insanların yaşadıkları sorunların anlatıldığı Sami Dündar'ın ''Herşeyin Bittiği Yer'' adlı romanından uyarlanan filmin çekimi için hazırlık başlattı.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Başkan Danışmanı Ömer Polat, Okan Bayülgen ve Meltem Cumbul'un başrollerini oynayacağı filmin çekimi için öneri götürülen yönetmen Ezel Akay, kitabın yazarı ve yapımcı Sami Dündar, koordinasyon sorumlusu Zafer Özberk, yapımcılar Ufuk Ağızka ve Metin Soltay ile belediyede toplantı yaptı.

Akay, toplantının ardından, filmin çekileceği SEKA arazisi ile Erenler ve Cedit mahallerinde incelemelerde bulundu.

Filmde, 17 Ağustos 1999 tarihindeki depremin ardından insanlar arasındaki dayanışmanın ön plana çıkarılacağını belirten Akay, şunları kaydetti:

''Filmi Sami Dündar'ın, depremin ardından başına gelmiş öyküden yola çıkılarak hazırlıyoruz. Filmin hikâyesi İzmit ve Gölcük'te geçiyor.

Acıyı tekrar canlandırmak çok itici gelebilir. Ancak bizim filmimiz bir umut hikayesi. Hayatta kalan insanların dayanışma, irade ve yaşadıklarını anlatıyor. Dolayısıyla umutsuz bir proje değil. Ama yaşanan felaketi bir daha unutmayacak şekilde akıllara kazıtacak bir film projesi.''

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın