Başbakan Erdoğan, Ankara Subayevler'de bir araba galerisini ziyaret etti. Çıkışta gazetecilerin 1 Mayıs olaylarıyla ilgili sorularını cevaplayan Başbakan Erdoğan, 1 Mayıs olaylarında polisin üzerine düşen görevi yerine getirdiğini söyledi. Bazı illegal grupların olay çıkarmak istediğini vurgulayan Erdoğan, 'Bunlar sendikaların dayatmasıdır. Devlet üzerine düşeni yapmıştır. İstenmeyen olaylar yaşanmıştır' dedi.
'Ayak takımı' eleştirilerine de cevap veren Başbakan Erdoğan, kendisinin de bir işçi olduğunu hatırlattı. Başbakan Erdoğan, 'Ayaklar, baş olmaz' ifadesinin bir atasözü olduğunu ve yönetimin zaafiyete uğramasını ifade ettiği için kullandığını söyledi.
Cihan