İşçi sendikalarının Ardahan temsilcileri ve siyasi parti temsilcileri, İl Özel İdare binası önünde davul zurna eşliğinde halaylar çekerek işçi bayramını kutladı. Daha sonra, İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün önünden Ardahan Belediyesi'ne ait Milli Egemenlik Parkı'na kadar yürüyen işçi temsilcileri, burada birer açıklama yaparak hükümetin işçilere daha fazla hak vermesini ve 1 Mayıs'ın tatil olmasını istediler. Günün anlam ve önemini anlatan birer basın bülteni okayan işçiler, 'Yaşasın 1 Mayıs, Kahrolsun ABD Emperyalizmi' şeklinde sloganlar attı.
CHP ve DSP'nin de destek verdiği Ardahan'daki işçilerin 1 Mayıs İşçe Bayramı olaysız bir şekilde sona erdi.
CİHAN