$

Dolar

47,7663

Euro

55,2048

£

Sterlin

64,5804

Frank

58,8762

Gram Altın

6.726,4500

Bitcoin

3.041.449

$

Dolar

47,7663

Euro

55,2048

£

Sterlin

64,5804

Frank

58,8762

Gram Altın

6.726,4500

Bitcoin

3.041.449

Sağlık

Çok su içmek sağlığa yararlı değilmiş

Günde 2 litre su içilmesi inancının bilimsel olmadığı belirtildi. Bu konuda klinik kanıt yok.

07.04.2008 - 09:56
Timeturk Editör
Çok su içmek sağlığa yararlı değilmiş
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

BBC ve Daily Mail?in internet sitelerindeki habere göre araştırmacılar, sağlık için günde 2 litre su içilmeli inancının 'bir mit olduğunu' söyledi. Pennsylvania Üniversitesi?nden Dr. Dan Negoianu ile Dr. Stanley Goldfarb, 'Günde iki litre su tene iyi geliyor, kilo verilmesine ve vücuttan toksinlerin atılmasına yardımcı oluyor; bunun yanı sıra yeterli su içmeyenler sağlık problemleriyle karşılaşıyor' bilgisinin bilimsel olmadığını, bu konuda klinik kanıt bulunmadığını söyledi. Araştırma Journal of the American Society of Nephrology?de yayımlandı.

T
Editör

Timeturk Editör

Yayın Tarihi 07.04.2008 09:56

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın