$

Dolar

47,7663

Euro

55,2048

£

Sterlin

64,5804

Frank

58,8762

Gram Altın

6.726,4500

Bitcoin

3.041.449

$

Dolar

47,7663

Euro

55,2048

£

Sterlin

64,5804

Frank

58,8762

Gram Altın

6.726,4500

Bitcoin

3.041.449

Sağlık

Su içmek faydalı değil mi?

Yapılan yeni bir araştırma, çok su içmenin sağlığa faydalı olduğu yönünde hiçbir kanıt bulunmadığını ortaya koydu.

04.04.2008 - 10:05
Timeturk Editör
Su içmek faydalı değil mi?
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

BBC ve Daily Mail'in internet sitelerindeki habere göre araştırmacılar, sağlık için günde 8 bardak (2 litre) suya ihtiyaç bulunduğu yönündeki inancın 'bir mit olduğunu' söyledi. Pennsylvania Üniversitesi'nden Dr. Dan Negoianu ile Dr. Stanley Goldfarb'ın klinik çalışmaları tarayarak vardıkları sonuç, bu kadar çok su içmenin saptanmış herhangi bir yararı olmadığı yönünde. Bilim adamları, sıcak ve kuru havalarda su ihtiyacının arttığını, bazı hastalıklardan mustarip olanların fazla sıvıya ihtiyaç duyabileceğini, ancak 'ortalama sağlıklıklı insanlar için böyle bir ihtiyaç bulunmadığını' belirtti.

AA

T
Editör

Timeturk Editör

Yayın Tarihi 04.04.2008 10:05

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın