Bursaspor-BB Erzurumspor maçının 34. dakikasında sarı kart gören İsmail Yüksek, 4 sarı kartla ceza aldı.
Yetenekli oyuncu, ligin 22. haftasında oynanan deplasman maçında Eyüpspor'da forma giyemeyecek. Norm haber kaynak
Binlerce haber arasından aradığınızı bulun
Bursaspor'un yetenekli futbolcusu İsmail Yüksek, Erzurumspor maçında sarı kartla cezalandırılmasının ardından önümüzdeki hafta oynanacak.
Bursaspor-BB Erzurumspor maçının 34. dakikasında sarı kart gören İsmail Yüksek, 4 sarı kartla ceza aldı.
Yetenekli oyuncu, ligin 22. haftasında oynanan deplasman maçında Eyüpspor'da forma giyemeyecek. Norm haber kaynak
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?