$

Dolar

46,4908

Euro

53,1743

£

Sterlin

61,6375

Frank

57,5096

Gram Altın

6.192,4800

Bitcoin

2.963.438

$

Dolar

46,4908

Euro

53,1743

£

Sterlin

61,6375

Frank

57,5096

Gram Altın

6.192,4800

Bitcoin

2.963.438

Spor

Milli güreşçi Yasemin Adar Yiğit, ikinci kez dünya şampiyonu

Dünya Şampiyonası'nda Mısırlı rakibiyle yaptığı 76 kilo final karşılaşmasını 6-0 kazanan milli güreşçi, altın madalyanın sahibi oldu

14.09.2022 - 23:34
pinarkarahan
Milli güreşçi Yasemin Adar Yiğit, ikinci kez dünya şampiyonu
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Sırbistan'da yapılan Dünya Güreş Şampiyonası'nda kadınlar 76 kiloda Türkiye'yi temsil eden Yasemin Adar Yiğit, altın madalya kazandı.

Başkent Belgrad'da gerçekleştirilen organizasyonun beşinci gününde Yasemin, finalde Mısırlı güreşçi Samar Hamza ile karşılaştı.

Stark Arena'daki günün son müsabakasında rakibini 6-0 mağlup eden milli güreşçi, kariyerindeki ikinci dünya şampiyonluğunu elde etti. Yasemin, Fransa'nın başkenti Paris'te 2017'de yapılan Dünya Şampiyonası'nda da altın madalya kazanmıştı.

Dünya şampiyonu tek Türk kadın güreşçi olan Yasemin, Belgrad'da ikinci turda Kazak Gulmaral Yerkebayeva'yı 10-0 teknik üstünlükle, çeyrek finalde Japon Yuka Kagami'yi 4-2, yarı finalde de Ekvadorlu Genesis Reasco Valdez'i 4-3 yenmişti.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın