Trabzonspor Kulübü'nden yapılan yazılı açıklamada, "Başkanımız Sayın Ahmet Ağaoğlu'nun Covid-19 PCR testi pozitif çıkmıştır. Başkanımızın genel sağlık durumu iyi olup takip, izolasyon ve tedavi süreçlerine başlanmıştır." denildi.
Ahmet Ağaoğlu'nun koronavirüse yakalandı
Trabzonspor Kulübü Başkanı Ahmet Ağaoğlu'nun Covid-19 test sonucu pozitif çıktı.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?