$

Dolar

46,6315

Euro

53,1715

£

Sterlin

61,5997

Frank

57,6408

Gram Altın

6.119,4400

Bitcoin

2.797.402

$

Dolar

46,6315

Euro

53,1715

£

Sterlin

61,5997

Frank

57,6408

Gram Altın

6.119,4400

Bitcoin

2.797.402

Sağlık

Sağlık Bakanı'ndan ıspanak zehirlenmesi açıklaması

Bakan Koca, besin zehirlenmelerinin ıspanaktan değil, yabani otlardan kaynakladığını açıkladı.

05.11.2019 - 12:28
duyguyildirim
Sağlık Bakanı'ndan ıspanak zehirlenmesi açıklaması
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Türkiye'nin gündeminde ıspanak zehirlenmeleri var. İstanbul, Tekirdağ, Kocaeli ve Edirne'de onlarca kişi yedikleri ıspanaklardan zehirlendi.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, ıspanak zehirlenmelerine ilişkin açıklama yaptı.

YABANİ OTLARDAN KAYNAKLANIYOR

Koca özetle şu ifadeleri kullandı:

''Zehirlenmenin yabani otlardan kaynaklandığını tespit ettik. Vatandaşlarımız yabani otları ayırsınlar, iyi yıkasınlar öyle tüketsinler.

196 HASTA MÜRAACAT ETTİ

Bu dönemde hastanelerimize müracaat eden toplam 196 hastamız oldu. İstanbul, Edirne, Tekirdağ ve Kocaeli. Ağırlıklı İstanbul'da müracaatlar oldu. İstanbul'da toplam 149 hastamız var. İstanbul dışındaki Edirne Tekirdağ ve Kocaeli'deki hastanalarımız tedavi edilip taburcu oldular.''

 

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın