$

Dolar

46,4705

Euro

53,3043

£

Sterlin

61,4813

Frank

57,5209

Gram Altın

6.239,5100

Bitcoin

2.968.587

$

Dolar

46,4705

Euro

53,3043

£

Sterlin

61,4813

Frank

57,5209

Gram Altın

6.239,5100

Bitcoin

2.968.587

Sağlık

Rahmi Koç'un Kovid-19 testi pozitif çıktı

Amerikan Hastanesi Genel Müdürlüğü'nce, Koç Holding Şeref Başkanı Rahmi Koç'un Kovid-19 testinin pozitif bulunduğu bildirildi.

17.10.2020 - 12:52
hursitakyil
Rahmi Koç'un Kovid-19 testi pozitif çıktı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Amerikan Hastanesi Genel Müdürlüğü'nce, Koç Holding Şeref Başkanı Rahmi Koç'un Kovid-19 testinin pozitif bulunduğu bildirildi.

Amerikan Hastanesi Genel Müdürlüğü'nden yapılan açıklamaya göre, Koç Holding Şeref Başkanı Rahmi M. Koç'un 16 Ekim 2020 tarihinde hafif üst solunum yolu enfeksiyonu belirtileri ile Amerikan Hastanesi'ne başvurduğu belirtilerek, yapılan incelemede Kovid-19 testinin pozitif bulunduğu kaydedildi.

Açıklamada, Koç'un sağlık durumunun iyi olup, hastanede tedbir amaçlı izlendiği bildirildi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın