$

Dolar

46,4878

Euro

53,1689

£

Sterlin

61,6223

Frank

57,5131

Gram Altın

6.157,3800

Bitcoin

2.912.392

$

Dolar

46,4878

Euro

53,1689

£

Sterlin

61,6223

Frank

57,5131

Gram Altın

6.157,3800

Bitcoin

2.912.392

Sağlık

Malezya zorunlu karantina uygulamasına geri döndü

Malezya hükümeti, ülkedeki yeni tip koronavirüs (Covid-19) vaka sayısının yükselmesi üzerine, yurtdışından ülkeye gelenlere karantina merkezlerinde iki hafta zorunlu kalma uygulamasını geri getirdi.

24.07.2020 - 08:21
hursitakyil
Malezya zorunlu karantina uygulamasına geri döndü
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Malezya hükümeti, ülkedeki yeni tip koronavirüs (Covid-19) vaka sayısının yükselmesi üzerine, yurtdışından ülkeye gelenlere karantina merkezlerinde iki hafta zorunlu kalma uygulamasını geri getirdi.

Savunma Bakanı İsmail Sabri Yakub, hafta başından bu yana vaka artışlarının 3 gün üst üste iki haneli rakamlarda gerçekleştiğine dikkati çekerek, "Yurtdışından ülkeye giriş yapan Malezyalılar ve yabancı uyruklulara ev karantinası uygulamasını bugünden itibaren sonlandırarak, karantina merkezlerimiz veya otellerde zorunlu karantina uygulamasına geçiyoruz." dedi.

Vaka artışlarındaki yükselmenin, halkın sosyal mesafe kurallarına uymamasından kaynaklandığını belirten Bakan İsmail, "Bu konuda sorumsuz davranış sergileyen ve tedbirlere uymayanlara para ve hapis cezası verilecektir." diye konuştu.

Normalleşme ve Covid-19 tedbirlerini hafifletme kapsamında Malezya, 1 Temmuz'dan itibaren ülkeye yurtdışından girenlerin karantina merkezlerinde tutulması zorunluluğunu kaldırmış, ev karantinası uygulaması getirmişti.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın