$

Dolar

46,5236

Euro

52,9898

£

Sterlin

61,4427

Frank

57,3021

Gram Altın

5.966,5900

Bitcoin

2.826.120

$

Dolar

46,5236

Euro

52,9898

£

Sterlin

61,4427

Frank

57,3021

Gram Altın

5.966,5900

Bitcoin

2.826.120

Sağlık

Koronavirüsün 'garip' belirtisi: Mutlu oksijen yetmezliği

Uzmanlar, bazı koronavirüs hastalarının kandaki oksijen doygunluk seviyesi kötü olmasına rağmen sağlıklı göründüklerini açıkladı.

05.05.2020 - 08:57
duyguyildirim
Koronavirüsün 'garip' belirtisi: Mutlu oksijen yetmezliği
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Bazı Kovid-19 hastalarında 'mutlu oksijen yetmezliği' adı verilen, göstergeler kötü olmasına rağmen hastaların kendini iyi hissettiği durumun gözlemlendiği belirtildi.

New Yorklu doktor Reuben Strayer, Sciencemag'a açıklamasında, “Monitörde gördüğümüz ile hastanın nasıl göründüğü arasında büyük bir uyumsuzluk görüyoruz” dedi. Doktor, Kovid-19 hastalarının bu özelliğine şaşırdığını itiraf etti.

Sao Paulolu göğüs hastalıkları uzmanı Elnara Marcia Negri de sağlıklı insanların kanındaki oksijen doygunluk seviyesinin en az yüzde 95 olduğunu hatırlatarak Kovid-19 hastalarında bu seviyenin yüzde 80, 79 ve hatta 50'lere düşmesine rağmen onların sağlıklı görünebildiğini söyledi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın