$

Dolar

47,7643

Euro

55,2088

£

Sterlin

64,6405

Frank

58,8930

Gram Altın

6.799,0200

Bitcoin

3.047.122

$

Dolar

47,7643

Euro

55,2088

£

Sterlin

64,6405

Frank

58,8930

Gram Altın

6.799,0200

Bitcoin

3.047.122

Sağlık

Kansere karşı yeni araştırma: Omega-3 ve Omega-6

ABD'deki Georgia Üniversitesi'nin yaptığı araştırma, Omega-3 ve Omega-6 yağ asitlerinin çeşitli kanserleri önlemeye yardımcı olduğunu gösterdi.

25.11.2024 - 09:15
Cumali Dalkılıç
Kansere karşı yeni araştırma: Omega-3 ve Omega-6
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Çalışma, on yılı aşkın bir süre boyunca takip edilen 250 bin kişinin verileri incelenerek yapıldı.

Çalışmanın başyazarı Yuchen Zhang, "Daha yüksek Omega-3 ve Omega-6 seviyeleri daha düşük kanser oranlarıyla ilişkilendirildi" dedi.

Çalışmada, beslenme alışkanlığına daha fazla bu yağ asitlerinin eklenmesi gerektiği belirtildi.

Bu yağ asitleri, inflamatuar ve metabolik süreçleri düzenleyerek tümör hücrelerinin çoğalmasını ve yaşamasını engelliyor.

Sabah

C
Editör

Cumali Dalkılıç

Yayın Tarihi 25.11.2024 09:15

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın