$

Dolar

46,4705

Euro

53,3043

£

Sterlin

61,4813

Frank

57,5209

Gram Altın

6.239,5100

Bitcoin

2.980.409

$

Dolar

46,4705

Euro

53,3043

£

Sterlin

61,4813

Frank

57,5209

Gram Altın

6.239,5100

Bitcoin

2.980.409

Sağlık

İran Atom Enerjisi Kurumu Başkanı Salihi de, koronaya yakalandı

İran Cumhurbaşkanı Yardımcısı ve Atom Enerjisi Kurumu Başkanı Ali Ekber Salihi'nin, koronavirüse yakalandığı bildirildi. Bugün sabah saatlerinde, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Muhammed Bakır Nubaht da koronaya yakalandığını açıklamıştı.

11.10.2020 - 13:24
hursitakyil
İran Atom Enerjisi Kurumu Başkanı Salihi de, koronaya yakalandı
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

İran Cumhurbaşkanı Yardımcısı ve Atom Enerjisi Kurumu Başkanı Ali Ekber Salihi'nin, yeni tip koronavirüse (Kovi-19) yakalandığı bildirildi.

Tasnim Haber Ajansı'na göre, İran Atom Enerjisi Kurumu tarafından yapılan yazılı açıklamada, "3 Ekim günü Salihi'nin test sonucu pozitif çıkmıştı. O günden bu yana evinde karantinada bulunmaktadır." ifadeleri kullanıldı.

Söz konusu açıklamada, 71 yaşındaki Salihi'nin şu an durumunun iyi olduğu ve resmi görevini evinden sürdürdüğü belirtildi.

Bugün sabah saatlerinde, bir diğer Cumhurbaşkanı Yardımcısı, Planlama ve Bütçe Kurumu Başkanı Muhammed Bakır Nubaht sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, kendisinin Kovid-19'a yakalandığını duyurmuştu.

İran Sağlık Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, ülkede dün itibarıyla virüs kaynaklı can kaybı 28 bin 293'e, vaka sayısı da 496 bin 253'e ulaştı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın