$

Dolar

47,7598

Euro

55,1469

£

Sterlin

64,6244

Frank

58,7958

Gram Altın

6.778,2800

Bitcoin

3.060.554

$

Dolar

47,7598

Euro

55,1469

£

Sterlin

64,6244

Frank

58,7958

Gram Altın

6.778,2800

Bitcoin

3.060.554

Sağlık

Harvard Üniversitesi'nden yoğurtla ilgili şifa haberi

Yoğurdun bir hastalığa karşı daha faydası ortaya çıktı. Harvard Üniversitesi ve Mass General Brigham öncülüğünde yapılan yeni bir araştırmaya göre, haftada iki veya daha fazla kez yoğurt yemenin kolon kanseri riskini düşürebileceği öne sürüldü.

29.03.2025 - 14:38
Cumali Dalkılıç
Harvard Üniversitesi'nden yoğurtla ilgili şifa haberi
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Yoğurdun, bağırsaktaki faydalı bakterileri destekleyerek özellikle agresif kolorektal kanser türlerine karşı koruyucu bir etki sağladığı belirtildi.

thumbs_b_c_a4cdcf49b292cf0cdcd60f26fc081f8d

Uzmanlar, yoğurdun içerdiği probiyotiklerin bağırsak mikrobiyomunu olumlu yönde değiştirdiğini ve kanser gelişimini önleyebileceğini vurguladı.

thumbs_b_c_04942bfd42c5e03ada428c17687fa5b5

Çalışmaların devam ettiğini belirten araştırmacılar, sağlıklı beslenmenin kanser riskini azaltmada kilit rol oynadığını söyledi.

DHA

C
Editör

Cumali Dalkılıç

Yayın Tarihi 29.03.2025 14:38

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın