İlçe Hıfzıssıhha Kurulu, Akkoç Mahallesi'nin, Kovid-19 testi pozitif çıkanların sayısının artması üzerine karantinaya alınmasını kararlaştırdı.
Kararın ardından güvenlik güçleri, mahallenin giriş ve çıkışında önlem aldı.
Binlerce haber arasından aradığınızı bulun
Gaziantep'in Araban ilçesinde bir mahalle, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.
İlçe Hıfzıssıhha Kurulu, Akkoç Mahallesi'nin, Kovid-19 testi pozitif çıkanların sayısının artması üzerine karantinaya alınmasını kararlaştırdı.
Kararın ardından güvenlik güçleri, mahallenin giriş ve çıkışında önlem aldı.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?