$

Dolar

47,9147

Euro

55,5063

£

Sterlin

64,8964

Frank

58,9357

Gram Altın

6.737,1900

Bitcoin

3.016.265

$

Dolar

47,9147

Euro

55,5063

£

Sterlin

64,8964

Frank

58,9357

Gram Altın

6.737,1900

Bitcoin

3.016.265

Sağlık

Erken ölüme yol açan 5 yiyecek

İngiliz araştırmacılar, beyaz ekmek, reçel, meyve suyu, çikolata ve tereyağının erken ölüme neden olan içecekler ve yiyecekler olduğunu ortaya çıkardı .

07.05.2021 - 16:48
hursitakyil
Erken ölüme yol açan 5 yiyecek
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

İngiliz araştırmacılar, beyaz ekmek, reçel, meyve suyu, çikolata ve tereyağının erken ölüme neden olan içecekler ve yiyecekler olduğunu ortaya çıkardı.

Uzmanlar, şekerle tatlandırılmış içecekler de dahil olmak üzere diyeti bu kadar zararlı kılan temel unsurları belirlediler.

Oxford Üniversitesi'ndeki araştırmacılar, bu yiyeceklerin kalori, yağ ve şekerle dolu olduğunu ve lif bakımından düşük olduğunu ve kalp hastalığına yol açtığını söyledi.

Araştırmacılar, Birleşik Krallık'ta yaklaşık 117.000 kişiden alınan verileri analiz ettiler ve yedikleri yiyecekleri birkaç gün boyunca izlediler ve ortalama 4-9 yıl boyunca izlediler.

Bu dönemde yaklaşık 4.245 kalp krizi ve felç gibi kardiyovasküler hastalıklar geliştirdi.

Araştırmacılar, yağlı ve şekerli yiyecekleri kalp hastalığı ve ölüm riskinin artmasıyla ilişkilendirdi ve araştırmaya göre, diyetleri bu gıdalardan biriyle daha yakından ilişkili olan kişilerin % 40'a kadar risk altında olma olasılığı daha yüksekti.

Araştırmalar, daha az çikolata, tatlı, tereyağı, şekerli içecekler ve konserve yiyecekler yemenin orta yaşta daha düşük kardiyovasküler hastalık veya ölüm riski ile ilişkili olduğunu gösteriyor.

Kaynak: Lebanon24.com

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın