DSÖ Genel Direktörü Tedros Adhanom Ghebreyesus, Kovid-19 salgınına ilişkin, "En kötüsü henüz gelmedi. Bunu söylediğim için üzgünüm. Ama bu tür ortam ve koşullarda en kötüsünün gelmesinden endişeliyiz." ifadelerini kullandı.
DSÖ'den korkutan açıklama: 'En kötüsü henüz gelmedi'
DSÖ Genel Direktörü Ghebreyesus: (Kovid-19 salgınında) En kötüsü henüz gelmedi. Bunu söylediğim için üzgünüm. Ama bu tür ortam ve koşullarda en kötüsünün gelmesinden endişeliyiz.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?