$

Dolar

47,9147

Euro

55,5063

£

Sterlin

64,8964

Frank

58,9357

Gram Altın

6.737,1900

Bitcoin

3.016.529

$

Dolar

47,9147

Euro

55,5063

£

Sterlin

64,8964

Frank

58,9357

Gram Altın

6.737,1900

Bitcoin

3.016.529

Sağlık

Araştırma: Kahve çok sayıda hastalık riskini düşürüyor

Araştırmalar, kahve tüketiminin Parkinson'dan prostat kanserine, deri kanserinden intihara çok sayıda rahatsızlık riskini düşürdüğünü gösterdi.

20.06.2021 - 16:52
hursitakyil
Araştırma: Kahve çok sayıda hastalık riskini düşürüyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Araştırmalar, kahve tüketiminin Parkinson'dan prostat kanserine, deri kanserinden intihara çok sayıda rahatsızlık riskini düşürdüğünü gösterdi.

The New York Times gazetesi, kahve tüketiminin fiziksel ve ruhsal sağlığa etkilerini ele alan araştırmaları derledi.

Kahvenin ana içeriği kafeinin incelendiği araştırmalarda, Parkinson, kalp hastalığı, Tip 2 diyabet, böbrek taşı, depresyon, intihar, cilt ve prostat kanseri gibi pek çok hastalığın riskini düşürmekte etkili olduğu belirtildi.

Dünya genelinde yapılan çeşitli araştırmalar, günde 4-5 bardak kahve tüketmenin ölüm riskini azalttığı gösterdi.

NYT haberinde ABD Kalp Birliği, New England Tıp Dergisi, Harvard Kamu Sağlığı Okulu gibi kurumların verileri derlendi.

Harvard Kamu Sağlığı Fakültesi'nin geçen yıl yayımladığı bir makalede, uygun miktar kahve tüketimi "sağlıklı yaşam tarzıyla" ilişkilendirilmişti.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın