John Hopkins Üniversitesi verilerine göre, 15 Nisan'da 30 bin koronavirüs ölümü sınırını geçen ABD'de son 4 günde 10 bin kişinin daha koronavirüs nedeniyle yaşamını yitirmesiyle, ülkedeki vefat sayısı 40 bini aştı.
Binlerce haber arasından aradığınızı bulun
ABD'de Kovid-19 nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısının 40 bini geçtiği bildirildi.
John Hopkins Üniversitesi verilerine göre, 15 Nisan'da 30 bin koronavirüs ölümü sınırını geçen ABD'de son 4 günde 10 bin kişinin daha koronavirüs nedeniyle yaşamını yitirmesiyle, ülkedeki vefat sayısı 40 bini aştı.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?