$

Dolar

46,5058

Euro

52,8005

£

Sterlin

61,3586

Frank

57,2873

Gram Altın

6.088,2500

Bitcoin

2.909.941

$

Dolar

46,5058

Euro

52,8005

£

Sterlin

61,3586

Frank

57,2873

Gram Altın

6.088,2500

Bitcoin

2.909.941

Sağlık

20 gündür vaka görülmeyen şehirden 'üzücü' haber geldi!

Korona virüsle mücadele kapsamında il genelinde alınan sıkı tedbirler sayesinde Türkiye'nin nüfus oranına gören en başarılı şehirleri arasında ilk sırada yer alan ve 20 gündür yeni vaka görülmeyen Elazığ'da bayram nedeniyle şehir dışından gelenlerde yeni pozitif vaka ortaya çıktı.

23.05.2020 - 15:04
hursitakyil
20 gündür vaka görülmeyen şehirden 'üzücü' haber geldi!
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Ülke genelinde olduğu gibi Elazığ'da da Korona virüs (Covid-19) ile mücadele kapsamında her türlü tedbir alınmasıyla kısa sürede önemli başarı elde edildi.

Ülke genelinde nüfus oranına göre vaka sayısında ilk sırada yer alan Elazığ'dan 20 gün sonra üzücü haber geldi.

20 gündür yeni vaka görülmeyen kentte, Ramazan Bayramı nedeniyle kente İstanbul ve Adana'dan geldiği öğrenilen 2 kişide pozitif vaka çıktı.

Bunun üzerine Elazığ Valisi Çetin Oktay Kaldırım'ın talimatıyla merkeze bağlı Sürsürü ve Çaydaçıra Mahallesi'nde bulunan 2 apartman İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı ekipler tarafından karantinaya alındı.

Öte yandan Elazığ İl Pandemi Kurulu tarafından, kente şehir dışından gelen her bireyin 14 gün karantinada kalma zorunluğunun devam ettiği bildirildi.

Bu nedenle sokağa çıkma kısıtlaması öncesinde gelen herkesin kendini karantinaya alması, vatandaşların da dikkat ve tedbiri elden bırakmaması istendi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın