Yıldız: 'Rusya'dan doğalgazı bağışla almıyoruz'
Enerji ve Tabii Kaynaklar eski Bakanı Taner Yıldız, 'Biz doğal gazı alırken parasını verip de alıyoruz. Herhangi bir bağışla almıyoruz' dedi.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?