Cumhurbaşkanı Yardımcısı Oktay, bugünden itibaren tüm abonelik işlemlerinin e-devlet üzerinden yapılabileceğini açıkladı.
Tüm abonelik işlemleri E-devlet üzerinden
Oktay,tüm abonelik işlemlerinin kolaylaştığını söyledi.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?