Meclisin en genç milletvekili kürsüde
AK Parti İstanbul Milletvekili Kadak, 'Başörtülü- başörtüsüz, dindar-seküler, doğulu- batılı' gibi ayrımları, açıkçası gençler olarak bilmiyoruz aramızda. Kavga etmek değil, üretmek istiyoruz.' dedi.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?