'MEB ile eğitim-öğretim alanında protokol imzalayacağız'
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Varank, okullarda yüz yüze eğitimin sürdürülmesi için başlattıkları çalışmaları tamamladıklarını belirterek, Milli Eğitim Bakanlığı ile protokol imzalayacaklarını bildirdi.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?