CHP'den yapılan açıklamaya göre Kılıçdaroğlu, Kovid-19 test sonucu pozitif çıkan Binali Yıldırım ile telefonda görüştü.
Kılıçdaroğlu, görüşmede Binali Yıldırım ile eşi Semiha Yıldırım'a "geçmiş olsun" dileklerini iletti.
Binlerce haber arasından aradığınızı bulun
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, koronavirüse yakalanan Binali Yıldırım'ı arayarak 'geçmiş olsun' dileğinde bulundu.
CHP'den yapılan açıklamaya göre Kılıçdaroğlu, Kovid-19 test sonucu pozitif çıkan Binali Yıldırım ile telefonda görüştü.
Kılıçdaroğlu, görüşmede Binali Yıldırım ile eşi Semiha Yıldırım'a "geçmiş olsun" dileklerini iletti.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?