$

Dolar

46,4878

Euro

53,1689

£

Sterlin

61,6223

Frank

57,5131

Gram Altın

6.157,3800

Bitcoin

2.921.376

$

Dolar

46,4878

Euro

53,1689

£

Sterlin

61,6223

Frank

57,5131

Gram Altın

6.157,3800

Bitcoin

2.921.376

POLİTİKA

Gazeteciler tatil istedi! Yıldırım bizim hanım da...

Başbakan Yıldırım, gazetecilerin '10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü resmi tatil olabilir mi?' sorusuna, 'Yok, olamaz. Gazetecilere tatil diye bir şey yok' ifadesini kullandı.

10.01.2018 - 16:01
yagmur
Gazeteciler tatil istedi! Yıldırım bizim hanım da...
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Başbakanlık Resmi Konutu'ndan Basın Merkezi'ne gelen Başbakan Yıldırım, Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ ile basın mensuplarının 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü'nü kutladı.

Başbakan Yıldırım, "10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü resmi tatil olabilir mi?" sorusuna, "Yok, olamaz. Gazetecilere tatil diye bir şey yok. Siyasetçilerin ve gazetecilerin tatili olmaz. Burada açık söyleyeyim, bizim de tatilimiz yok." dedi. Başbakan Yıldırım, "Bizim tatilimiz yok, bizim yüzümüzden sizin de yok. Onun için biz bir anlamda aynı kaderi paylaşıyoruz." dedi.

"BİZİM HANIM DA ŞİKAYETÇİ, 'SENİN TATİLİN YOK MU, YILLIK İZNİN YOK MU' DİYE"

Bir gazetecinin, "Efendim, o zaman 10 Ocak size tatil olsun. Size tatil olursa, otomatik olarak bize de tatil olur." sözleri üzerine Başbakan Yıldırım "Bizim hanım da şikayetçi, 'Senin tatilin yok mu, yıllık iznin yok mu' diye. O da ara sıra bana soruyor ama ne yapalım, yok." diye konuştu.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın