Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD Başkanı Donald Trump ile telefonda görüştü. Görüşmede ikili meseleler ve Suriye'de yaşanan son gelişmeler ele alındı, siyasi sürecin desteklenmesinin önemi vurgulandı ve terörün her türüne karşı mücadelede ortak kararlılığın altı çizildi.
Erdoğan, Trump'la görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD Başkanı Trump ile telefonda görüştü.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?