Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu: Türkiye, en az gelişmiş ülkelerin hamisi konumunu sürdürüyor
Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, Türkiye'nin uluslararası platformlarda en az gelişmiş ülkeleri desteklediğini belirterek, 'Türkiye, en az gelişmiş ülkelerin hamisi konumunu sürdürüyor.' dedi.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?