Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu: İstediklerimizi aldık
Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, ABD heyetiyle yapılan görüşmeye ilişkin, 'Bugünkü müzakerelerde Sayın Cumhurbaşkanımızın dirayetli liderliği sonucunda istediklerimizi aldık.' dedi.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?