$

Dolar

46,4684

Euro

53,2849

£

Sterlin

61,4394

Frank

57,5318

Gram Altın

6.273,5600

Bitcoin

2.982.441

$

Dolar

46,4684

Euro

53,2849

£

Sterlin

61,4394

Frank

57,5318

Gram Altın

6.273,5600

Bitcoin

2.982.441

POLİTİKA

Davutoğlu, Sancar'ı tebrik etti

Başbakan Davutoğlu'nun, Nobel Kimya Ödülü'ne layık görülen Prof. Dr. Sancar'ı tebrik ettiği bildirildi...

08.10.2015 - 01:03
mustafa
Davutoğlu, Sancar'ı tebrik etti
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Anadolu Ajansı'nın haberine göre; Başbakan Ahmet Davutoğlu, İsveç Kraliyet Bilim Akademisi tarafından Nobel Kimya Ödülü'ne layık görülen Prof. Dr. Aziz Sancar'ı tebrik etti.

Davutoğlu, sosyal paylaşım sitesi Twitter hesabından yaptığı açıklamada, "Nobel alarak hepimizi gururlandıran Sayın Aziz Sancar'ı yürekten tebrik ediyorum. Az önce telefonda tebriklerimi bizzat da ilettiğim Sancar'ın başarılarının devamını diliyorum" ifadesini kullandı.

Başbakan Davutoğlu, mesajında, "#AzizSancar" hashtagine de yer verdi.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın