$

Dolar

46,4653

Euro

53,3483

£

Sterlin

61,5022

Frank

57,5493

Gram Altın

6.290,7300

Bitcoin

2.998.500

$

Dolar

46,4653

Euro

53,3483

£

Sterlin

61,5022

Frank

57,5493

Gram Altın

6.290,7300

Bitcoin

2.998.500

POLİTİKA

Davutoğlu'ndan 1 Kasım müjdesi

Başbakan Ahmet Davutoğlu, DEİK ve Goldman Sachs ev sahipliğinde 7. Türkiye Yatırım Konferansı'nda açıklamalarda bulundu...

01.10.2015 - 05:35
mustafa
Davutoğlu'ndan 1 Kasım müjdesi
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

7. Türkiye Yatırım Konferansı'nda konuşan Başbakan Ahmet Davutoğlu, 1 Kasım erken seçimlerinden sonrası için önemli bir yorumda bulundu. Davutoğlu, ''Adli reformlar, demokratik reformlar yani toplumun yapısal dönüşümünü sağlayacak reformlar yapacağız. Bu sayede daha iyi bir vizyon sahibi olacağız'' dedi.

Milliyet Gazetesi'nin haberine göre; Davutoğlu, Türkiye'de son 2 yılda dört seçim yapıldığını hatırlatarak, ekonomi yatırımcılarına, ''7 Haziran öncesinde 81 ile gittim, bu kez de en az 40 ile gideceğim. Şimdi ikinci turu yapacağım. Bu sefer umarım son olacak. Demokrasi, güç kaynağıdır. Hiçbirinizin bu seçimin Türkiye için bir yük olduğunu düşünmesini istemem. Kasım ayının 1'inde bir belirsizlik olmayacak, bizim geleceğimiz için bir belirlilik kaynağı olacak'' diye seslendi.

''KASIM'DAKİ SEÇİMLERDE NE OLURSA OLSUN...''

Davutoğlu, seçimlerden hemen sonra Türkiye'nin ekonomik reformlara odaklanacağını ifade ederek, ''Adli reformlar, demokratik reformlar yani toplumun yapısal dönüşümünü sağlayacak reformlar yapacağız. Bu sayede daha iyi bir vizyon sahibi olacağız'' dedi.

Dünya ekonomisindeki değişimlere Türk ekonomisinin rahatlıkla yanıt verebildiğini kaydeden Davutoğlu, ''Kasım'daki seçimlerde ne olursa olsun, ki ben sizi iyi şeyler olacağına temin ederim, ekonomideki bu güzel göstergeler devam edecek'' dedi.

'G-HERKES OLMA ZAMANI'

Davutoğlu, BM'de düzenlenen yüksek düzeyli ''İnsani Zirve''sinde, mültecilerle ilgili olarak, ''Uluslararası camia mültecileri rakam, istatistik olarak görmekten vazgeçsin, her bir rakam insandır. Bu insanlar hayatta kalmaya çalışıyor'' dedi. Davutoğlu, G-7, G-20, G-77 gibi tanımlamalardan vazgeçilmesi gerektiğini de ifade ederek, ''Şimdi G-Herkes olma zamanıdır'' diye konuştu. 

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın