'Bundan sonra her 11 Kasım'da milletimizle yine fidan dikimi alanlarında olacağız'
Tarım ve Orman Bakanı Pakdemirli, 'Bundan sonra her 11 Kasım'da milletimizle yine fidan dikimi alanlarında olacağız. Milli Eğitim Bakanımız ile de konuştuk, her 11 Kasım'da okullarımız da fidan dikim alanlarında olacak.' dedi.
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?