Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Kasapoğlu sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada "Yarın saat 15.00'te Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı, TFF 1. Lig, TFF 2. Lig ve TFF 3. Lig kulüplerimizin başkanları ile video konferans gerçekleştirerek, futbolumuzdaki gelişmeleri değerlendireceğiz." dedi
Bakan Kasapoğlu, başkanlarla görüşecek
Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Kasapoğlu, 1. 2. ve 3. Lig kulüp başkanlarıyla yarın 15:00'te görüşecek
Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?