$

Dolar

46,5013

Euro

52,7658

£

Sterlin

61,2363

Frank

57,2404

Gram Altın

6.040,1800

Bitcoin

2.918.900

$

Dolar

46,5013

Euro

52,7658

£

Sterlin

61,2363

Frank

57,2404

Gram Altın

6.040,1800

Bitcoin

2.918.900

POLİTİKA

Bakan Çavuşoğlu ABD'ye gidiyor

Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, 19 Kasım'da ABD'ye gidiyor. Çavuşoğlu, Washington'da temaslarda bulunacak.

17.11.2018 - 12:32
semagundag
Bakan Çavuşoğlu ABD'ye gidiyor
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Türkiye Cumhuriyeti Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, 19 Kasım'da ABD'ye gidiyor. Çavuşoğlu, Washington'da temaslarda bulunacak.

Dışişleri Bakanlığı, Çavuşoğlu'nun ABD ziyaretini bu ifadelerle duyurdu:

"Sayın Bakanımız, 19-20 Kasım 2018 tarihlerinde New York'ta Birleşmiş Milletler Genel Sekreteri Antonio Guterres'in evsahipliğinde Birleşmiş Milletler Merkezi'nde düzenlenecek Medeniyetler İttifakı 8. Küresel Forumu'na katılacaktır.

Sayın Bakanımız müteakiben 20 Kasım 2018 tarihinde Vaşington'a bir çalışma ziyareti gerçekleştirecektir.

Sayın Bakanımızın yapacağı görüşmelerde ikili ilişkilerimiz ve Suriye başta olmak üzere ortak gündemimizde yer alan bölgesel ve uluslararası konuların ele alınması öngörülmektedir."

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın