A Milli Futbol Takımı, 2026 FIFA Dünya Kupası'nda grubundan çıkamayarak turnuvaya erken veda etti. Takım kaptanı Hakan Çalhanoğlu, yurda dönüşün ardından sosyal medya hesabından derin bir itirafla taraftarlara seslendi.
"SORUMLULUĞU HERKESTEN ÖNCE BEN ÜSTLENİYORUM"
Çalhanoğlu duygusal mesajında şunları yazdı:
"Bugün söyleyecek çok şey var ama hiçbir kelime yaşadığım hayal kırıklığını ve üzüntüyü anlatmaya yetmiyor. Bu günlerin hayalini uzun zamandır kuruyorduk. Dünya Kupası'nda ülkemizi en iyi şekilde temsil etmek, milletimize unutulmaz bir gurur yaşatmayı çok istiyorduk. Ne yazık ki bunu başaramadık. Bu formayı taşımanın ne kadar büyük bir gurur ve sorumluluk olduğunu her gün hissettim. Ve bugün, bu sonucun sorumluluğunu da bu takımın kaptanı olarak herkesten önce ben üstleniyorum."

ELEŞTİRİLERİN HAKLI OLDUĞUNU KABUL ETTİ
"Biliyorum… Üzgünsünüz. Kırgınsınız. Kızgınsınız. Aldığımız eleştirilerin bir kısmı ağırdı, bir kısmı ise sonuna kadar haklıydı. Çünkü bu formayı giyen herkes, bu ülkenin umutlarını omuzlarında taşır. Biz o umutların karşılığını sahada veremedik."
HELALLİK İSTEDİ
"Bu hayale bizimle inanan, sevincini de hüznünü de bizimle yaşayan milyonlarca insanın kalbini kırdığımızı biliyoruz. Bunun için milletimizden yürekten özür diliyoruz."
"DAHA GÜÇLÜ DÖNECEĞİZ"
Mesajını umut dolu sözlerle kapatan Çalhanoğlu şunları ekledi:
"Dün kazanırken sizin evladınız olmaktan nasıl gurur duyduysam, bugün kaybederken de aynı aidiyetle başımı öne eğiyor, yine aynı gururla 'Bu ülkenin evladıyım.' diyorum. Daha çok çalışacağız. Daha güçlü döneceğiz. Hakkınızı helal edin."