$

Dolar

46,4653

Euro

53,3483

£

Sterlin

61,5022

Frank

57,5493

Gram Altın

6.290,7300

Bitcoin

2.996.977

$

Dolar

46,4653

Euro

53,3483

£

Sterlin

61,5022

Frank

57,5493

Gram Altın

6.290,7300

Bitcoin

2.996.977

Gündem

Zorlu Enerji'den İsrail açıklaması

İsrail işgali altındaki Filistin topraklarında bulunan Ramat Negev ve Ashdod santrallerindeki hisselerini satmak için Mayıs ayında imza atan Zorlu Enerji, Dorad santralindeki hisselerini de devredeceğini duyurdu.

10.08.2024 - 21:36
Cumali Dalkılıç
Zorlu Enerji'den İsrail açıklaması
Fotoğraf: Arşiv
Linke Tıkla, Timeturk'ü Favorilerine Ekle

Zorlu Enerji, İsrail'deki doğalgaz santrallerine ilişkin açıklama yaptı. İsrail'deki Ramat Negev ve Ashdod santrallerindeki hisselerini satmak için Mayıs ayında imza atan şirket, Dorad santralindeki hisselerini de devredeceğini duyurdu.

Şirketten 9 Ağustos 2024 tarihinde Kamuyu Aydınlatma Plaftormu'na (KAP) yapılan açıklamada, "24.05.2024 tarihli özel durum açıklamamızı ve yatırımcılarımız başta olmak üzere tüm paydaşlarımızı gözeterek, İsrail'deki iştirak paylarımızın ve Dorad Doğalgaz santralinin portföyümüzden çıkartılması üzerine çalışmalarımızı sürdürdüğümüzü bildirmek isteriz. Gelişmeleri eksiksiz ve zamanında kamuoyu ile paylaşacağız" denildi.

Şirket tarafından yapılan açıklamada, "Ancak yüzde 25 azınlık hissedarı olduğumuz Dorad Doğal Gaz Santralinde hiçbir kararı alma ve aldırmama yetkimiz bulunmamaktadır. İsrail kanunları uyarınca yönetilen santralde, diğer ortakların çoğunluk oluşturarak aldığı herhangi bir karar üzerinde de etkili olmamız mümkün olmamaktadır" ifadeleri kullanıldı.

Bu haber hakkında ne düşünüyorsunuz?

Etiketler:

İlgili Haberler

YORUMLAR

0 Yorum

Yorum Yazın